Jeniery
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeniery

She was the girl who changed everything!

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Just help her... //ÅBENT//
Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyFre Dec 24, 2010 5:18 am af Andrew

» Giver det en chance (Victoria)
Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyLør Dec 18, 2010 10:13 pm af Victoria

» Når ensomheden trænger på...
Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyLør Dec 11, 2010 6:08 pm af Sebastian Michealis

» Plask plask min gris <3 //ÅBENT//
Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyLør Dec 11, 2010 5:24 pm af Sebastian Michealis

» Et voldsomt møde
Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyLør Dec 11, 2010 5:12 pm af Sebastian Michealis

» En stille tur i skoven
Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyLør Dec 11, 2010 4:57 pm af Sebastian Michealis

» Mit faceclaim
Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyMan Dec 06, 2010 10:28 pm af Jason

» Jamen...Det er jo snart jul!
Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyMan Dec 06, 2010 8:46 pm af Juliet

» For en gangs skyld ikke fortiden... [Andrew]
Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyMan Dec 06, 2010 12:28 am af Andrew

Mest aktive brugere
Maria Louise
Glemsomheden trænger på! - Page 2 Vote_lcapGlemsomheden trænger på! - Page 2 Voting_barGlemsomheden trænger på! - Page 2 Vote_rcap 
yuchi
Glemsomheden trænger på! - Page 2 Vote_lcapGlemsomheden trænger på! - Page 2 Voting_barGlemsomheden trænger på! - Page 2 Vote_rcap 
kellan
Sophie
Juliet
Sisca
Zean
Nathan
Ariana
Jasmine
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum

November 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender

Glemsomheden trænger på!

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
yuchi

yuchi

Antal indlæg : 129
Url Alder : 27
Geografisk sted : new york

Glemsomheden trænger på! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glemsomheden trænger på!   Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyMan Okt 11, 2010 4:22 pm

yuchi så på hende " hey igen og hmm lad mig se mig " sagde han han puttede lynhurtigt sin mobil i lommen og satte i løb hans føder fløj let over trinene og han fik mere fart på han indhnetede hende kunne han se han smilede mere rigtigt og satte farten op heldigt der ingen mennesker var for så kunne de ikke gøre det han bed sig let i sin læbe hans skjorte fløj bagud da han løb han kunne mærke sin mobil vibrer i hans lomme men ignorede det og koncentrede sig om sit løb
Tilbage til toppen Go down
Juliet
Admin
Juliet

Antal indlæg : 81
Geografisk sted : Hun bor i en Penthouselejlighed på James St.

IndlægEmne: Sv: Glemsomheden trænger på!   Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyMan Okt 11, 2010 4:47 pm

Juliet sendte Yuchi et par irreterede øjne da han overhalede hende, men heldigvis var hun overhoved ikke oppe i farten endnu... Hun satte farten op og bevægede sig nu endnu hurtigere... Da Yuchi var nogle trin fra femte etage styrtede Juliet forbi ham i en fart der ville vælte et hvert almindeligt menneske ind i væggen så de lavede et mærke deri... Hun stoppede foran døren hvor Yuchi's navn på og smilede let... Hendes vejrtrækning var en smule hurtigere, da hun til sidst havde givet næsten alt hvad hun havde i sig for at overhale ham, men alligevel ikke da hun så ville være mere forpustede "Hvad så langsomme?" spurgte hun og grinte kort... Hun sendte ham et stort fornøjet smil hvorefter hun lagde hovedet let på skrå...
https://jeniery-town.danskforum.net
yuchi

yuchi

Antal indlæg : 129
Geografisk sted : new york

IndlægEmne: Sv: Glemsomheden trænger på!   Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyMan Okt 11, 2010 4:56 pm

yuchi så rundt da han var kommet op " hvem kalder du langsom jeg kan ikke se nogen der er langsom her " drillede han der var jo ikke så meget mellemrum mellem dem han hævede sit ene øjenbryn og lænede sig op af væggen og så på hende " jaer du kom først herop men jeg kunne da sagtens løbe hurtigere jeg gav den abre ik alt jeg troede jeg ville vinde med den fart men man kan aldrig stole på nogen " sagde yuchi
Juliet
Admin
Juliet

Antal indlæg : 81
Geografisk sted : Hun bor i en Penthouselejlighed på James St.

IndlægEmne: Sv: Glemsomheden trænger på!   Glemsomheden trænger på! - Page 2 EmptyMan Okt 11, 2010 5:37 pm

Hun grinte kort over Yuchi's kommentar "Tjaah... Jeg har været oppe på meget høje km/t, men når man ikke har spist i nogen tid bliver det altså lidt hårdere" sagde hun og klappede sig kort på maven... Hun bed siog kort i læben og begyndte at gå videre op af trappen "Nå, men jeg må videre, vi ses måske på et tidspunkt" sagde hun mens hun bevægede sig op af med hurtige skridt... Hun satte i løb og et par sekunder efter var hun oppe... Hun hev nøglen til lejligheden frem, låste døren op med en hurtig bevægelse og trådte ind i den store lyse lejlighed...

//Out
https://jeniery-town.danskforum.net
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Glemsomheden trænger på!   Glemsomheden trænger på! - Page 2 Empty

Glemsomheden trænger på!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Når ensomheden trænger på...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeniery :: Byen :: James St.-
Gå til: