Jeniery
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeniery

She was the girl who changed everything!

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Just help her... //ÅBENT//
Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! EmptyFre Dec 24, 2010 5:18 am af Andrew

» Giver det en chance (Victoria)
Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! EmptyLør Dec 18, 2010 10:13 pm af Victoria

» Når ensomheden trænger på...
Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! EmptyLør Dec 11, 2010 6:08 pm af Sebastian Michealis

» Plask plask min gris <3 //ÅBENT//
Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! EmptyLør Dec 11, 2010 5:24 pm af Sebastian Michealis

» Et voldsomt møde
Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! EmptyLør Dec 11, 2010 5:12 pm af Sebastian Michealis

» En stille tur i skoven
Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! EmptyLør Dec 11, 2010 4:57 pm af Sebastian Michealis

» Mit faceclaim
Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! EmptyMan Dec 06, 2010 10:28 pm af Jason

» Jamen...Det er jo snart jul!
Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! EmptyMan Dec 06, 2010 8:46 pm af Juliet

» For en gangs skyld ikke fortiden... [Andrew]
Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! EmptyMan Dec 06, 2010 12:28 am af Andrew

Mest aktive brugere
Maria Louise
Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! Vote_lcapMidlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! Voting_barMidlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! Vote_rcap 
yuchi
Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! Vote_lcapMidlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! Voting_barMidlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! Vote_rcap 
kellan
Sophie
Juliet
Sisca
Zean
Nathan
Ariana
Jasmine
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum

November 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender

Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde!

Go down 
ForfatterBesked
Juliet
Admin
Juliet

Antal indlæg : 81
Url Alder : 27
Geografisk sted : Hun bor i en Penthouselejlighed på James St.

Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! Empty
IndlægEmne: Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde!   Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde! EmptyMan Okt 11, 2010 7:25 pm

Ja.. Så har jeg lukket to af racerne for en tid for at der skal komme flere der er de andre racer... De lukkede racer er 'Vampyrer' og 'Mennesker'... Så i nye kan ikke være disse racer... Håber ikke at jeg får alt for mange klagebreve for dette... Men det er jo tråsalt ikke en vampyr/menneske side... Very Happy

Juliet
Tilbage til toppen Go down
https://jeniery-town.danskforum.net

Midlertidigt lukkede racer... Alle nye, kig herinde!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeniery's racer
» Genåbning af racer
» Hey alle sammen (:
» Kedsomligheder(alle velkommen)
» VIGTIGT! Alle skal læse her!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeniery :: Udenfor spillet :: Nyheder-
Gå til: