Jeniery
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeniery

She was the girl who changed everything!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Just help her... //ÅBENT//
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// EmptyFre Dec 24, 2010 5:18 am af Andrew

» Giver det en chance (Victoria)
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// EmptyLør Dec 18, 2010 10:13 pm af Victoria

» Når ensomheden trænger på...
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// EmptyLør Dec 11, 2010 6:08 pm af Sebastian Michealis

» Plask plask min gris <3 //ÅBENT//
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// EmptyLør Dec 11, 2010 5:24 pm af Sebastian Michealis

» Et voldsomt møde
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// EmptyLør Dec 11, 2010 5:12 pm af Sebastian Michealis

» En stille tur i skoven
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// EmptyLør Dec 11, 2010 4:57 pm af Sebastian Michealis

» Mit faceclaim
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// EmptyMan Dec 06, 2010 10:28 pm af Jason

» Jamen...Det er jo snart jul!
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// EmptyMan Dec 06, 2010 8:46 pm af Juliet

» For en gangs skyld ikke fortiden... [Andrew]
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// EmptyMan Dec 06, 2010 12:28 am af Andrew

Mest aktive brugere
Maria Louise
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_lcapPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Voting_barPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_rcap 
yuchi
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_lcapPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Voting_barPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_rcap 
kellan
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_lcapPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Voting_barPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_rcap 
Sophie
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_lcapPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Voting_barPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_rcap 
Juliet
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_lcapPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Voting_barPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_rcap 
Sisca
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_lcapPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Voting_barPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_rcap 
Zean
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_lcapPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Voting_barPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_rcap 
Nathan
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_lcapPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Voting_barPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_rcap 
Ariana
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_lcapPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Voting_barPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_rcap 
Jasmine
Plask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_lcapPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Voting_barPlask plask min gris <3 //ÅBENT// Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum

Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Plask plask min gris <3 //ÅBENT//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Calli Anna

Calli Anna


Antal indlæg : 12
Join date : 10/10/10
Url Alder : 27
Geografisk sted : James St.

Plask plask min gris <3 //ÅBENT// Empty
IndlægEmne: Plask plask min gris <3 //ÅBENT//   Plask plask min gris <3 //ÅBENT// EmptyMan Okt 11, 2010 12:40 am

S . Jeniery Sø
D . Irl?
T . 18:45
V . Solen er næsten lige gået ned. Smuk solnedgang.
O . Ingen. Folk er ikke så meget ved søen mere.
P . Sort og hvid ternet halstørklæde. Hvide jeans. Sorte All stars. Sort wife-beather.

En rødhåret unq kvinde sad nede ved søens bred. Hendes hår var let løftet af den behagelige vind der drev ind over hende og spredte hendes søde lugt. Kvinden havde hvidgrå øjne og en lang smuk hals, lige til at bide i. Kvinden havde meget bleq hud og havde svært ved at blive brun. Kvinden elskede naturens stilhed, men ville altid gerne snakke med nogen.
Anna, som den unge kvinde brugte som navn, var meqet nem at forføre. I hvert fald for hankønnet og vampyrer.
Annas hvert trækning var roliq og kunne friste enhver vampyr. Annas duft var også sød og kunne få en vampyr til bare når den fik færten af hende bare suse hen og bide hende med det samme.
*Jeg keder mig!* tænkte kvinden højt og håbede inderligt at der ville komme nogen og holde hende med selvskab. Dog havde hun af og til taqet en flad sten, kastede den og man hørte flere plask. Kedeliqt. Anna havde virkeliq intet at lave...

//Undskyld hvis der af og til er stave fejl... er van til at skrive q i stedet for g//
Tilbage til toppen Go down
Sebastian Michealis

Sebastian Michealis


Antal indlæg : 4
Join date : 10/12/10
Url Alder : 34
Geografisk sted : England

Plask plask min gris <3 //ÅBENT// Empty
IndlægEmne: Sv: Plask plask min gris <3 //ÅBENT//   Plask plask min gris <3 //ÅBENT// EmptyLør Dec 11, 2010 5:24 pm

ret ikke på mig for jeg er nye og har ikke prøvet det her før :3


En fyr med kort sort hår kom ned til søen, han havde fri i et par time og havde haft lyst til og være nede ved søen da det være længe siden han havde kommet der ned nej mere hunder år siden.
Han røde lysten øjne kun ses i det svage mørke og han var i sit butler tøj da han ikke skiftede i arbejdestiden.
Fyrens navn var Sebastian Micealis og han var ikke et menneske for det kun man sig på hans øjne farve, han var og havde være en dæmon for over 2000 år men hans krop så stadig ud som en der kun var i tyven da han selv kun bestemme hvordan hans menneskelig form skule se ud så det var blevet til det man nu så.
Sebastian fandt sig et sted hvor han kun sidde i græsse, han var kun fem meter fra vandet som han sad og kiggede på med et roligt blik og han nød det at være for sig selv....
Tilbage til toppen Go down
http://Kuroshitsujiworld.webs.com
 
Plask plask min gris <3 //ÅBENT//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Just help her... //ÅBENT//
» Plukker blomster! //ÅBENT!//
» Bare omkring huset. //ÅBENT!//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeniery :: Landet :: Jeniery Sø-
Gå til: