Jeniery
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeniery

She was the girl who changed everything!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Just help her... //ÅBENT//
Et voldsomt møde  EmptyFre Dec 24, 2010 5:18 am af Andrew

» Giver det en chance (Victoria)
Et voldsomt møde  EmptyLør Dec 18, 2010 10:13 pm af Victoria

» Når ensomheden trænger på...
Et voldsomt møde  EmptyLør Dec 11, 2010 6:08 pm af Sebastian Michealis

» Plask plask min gris <3 //ÅBENT//
Et voldsomt møde  EmptyLør Dec 11, 2010 5:24 pm af Sebastian Michealis

» Et voldsomt møde
Et voldsomt møde  EmptyLør Dec 11, 2010 5:12 pm af Sebastian Michealis

» En stille tur i skoven
Et voldsomt møde  EmptyLør Dec 11, 2010 4:57 pm af Sebastian Michealis

» Mit faceclaim
Et voldsomt møde  EmptyMan Dec 06, 2010 10:28 pm af Jason

» Jamen...Det er jo snart jul!
Et voldsomt møde  EmptyMan Dec 06, 2010 8:46 pm af Juliet

» For en gangs skyld ikke fortiden... [Andrew]
Et voldsomt møde  EmptyMan Dec 06, 2010 12:28 am af Andrew

Mest aktive brugere
Maria Louise
Et voldsomt møde  Vote_lcapEt voldsomt møde  Voting_barEt voldsomt møde  Vote_rcap 
yuchi
Et voldsomt møde  Vote_lcapEt voldsomt møde  Voting_barEt voldsomt møde  Vote_rcap 
kellan
Et voldsomt møde  Vote_lcapEt voldsomt møde  Voting_barEt voldsomt møde  Vote_rcap 
Sophie
Et voldsomt møde  Vote_lcapEt voldsomt møde  Voting_barEt voldsomt møde  Vote_rcap 
Juliet
Et voldsomt møde  Vote_lcapEt voldsomt møde  Voting_barEt voldsomt møde  Vote_rcap 
Sisca
Et voldsomt møde  Vote_lcapEt voldsomt møde  Voting_barEt voldsomt møde  Vote_rcap 
Zean
Et voldsomt møde  Vote_lcapEt voldsomt møde  Voting_barEt voldsomt møde  Vote_rcap 
Nathan
Et voldsomt møde  Vote_lcapEt voldsomt møde  Voting_barEt voldsomt møde  Vote_rcap 
Ariana
Et voldsomt møde  Vote_lcapEt voldsomt møde  Voting_barEt voldsomt møde  Vote_rcap 
Jasmine
Et voldsomt møde  Vote_lcapEt voldsomt møde  Voting_barEt voldsomt møde  Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum

Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Et voldsomt møde

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
kellan

kellan


Antal indlæg : 99
Join date : 17/10/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Kellan bor i skoven hvor han sover i en lille hule han selv har gravet

Et voldsomt møde  Empty
IndlægEmne: Et voldsomt møde    Et voldsomt møde  EmptyTors Okt 21, 2010 3:24 pm

Mørket havde lagt sig over skoven som et tæppe og lage skoven i mørke det var kun den halve måne som kaste et blegt lys som gjorde det umuligt for mennesker at se noget som helst og derfor var selv de folk der feste blev hjemme på grund af mørket men også fordi luften var iskoldt, en lille vind blæste og fik grene i skoven til at bevæge sig svagt, man ku høre ulve hyle langt inde i skoven og man ku også høre lyden af ugler som tude og små lyde fra mus som løb hen over den kolde jord, i en lille lysning ku man se en indgang til en lille hule som var gravet ned i jorden, et stykke væk fra hulen stod en meget stor hvidgul ulv som så op mod himlen med et par gylden brune øjne, man ku tydeligt se at dette ikke var en normal ulv for den var større og mere elegant en normale ulve, ulven var faktisk en varulv i sin ulve form og hed Kellan, Kellan knurrede svagt og så lidt rundt før han liste hen mod et træ hvor en krage stod på jorden foran, han løb og kaste sig hurtigt hen over fuglen hvorefter han lag sig ned og begyndte at spise den nu døde fugl.



Et voldsomt møde  Blizzy-wolf

Tilbage til toppen Go down
Sebastian Michealis

Sebastian Michealis


Antal indlæg : 4
Join date : 10/12/10
Url Alder : 34
Geografisk sted : England

Et voldsomt møde  Empty
IndlægEmne: Går i mørket   Et voldsomt møde  EmptyLør Dec 11, 2010 5:12 pm

Har ikke prøve det her før så være søde ikke og ret på mig så vil jeg blive glad :3



Der var vildt mørket da Sebastian fik lyst til og gå en tur side hans master var gået til ro lig som alle andre i huset var og han selv ikke kun sove gik Sebastian bare alene ud i den mørke skove som han ikke havde et problem med. For Sebastian var mørket på en måde hans ven og siden han selv kom fra en mørke verden før han var kommer her til fandt han til ikke uhyggeligt elle kold da han ikke frøs, han gik bare gemmen skoven og hørt ulven der var rundt om ham, han holdt sig så stille som muligt mens han holdt øje med af de ikke kom for tæt på ham...
Han stoppede op et sted hvor der var en lille lysning og hvor han kun se sig om, træ'en var mørke og så ud som monster i børne øjne med de bevæges som vinden fik dem til og lave, Sebastian kiggede sig om i mørket han var ikke sikker på hvor han var gået hen længer da han ikke kun se så meget, han lyttede om der var andre tæt på men han kun ikke hør anden end ulven som kom tæt på ham....
Tilbage til toppen Go down
http://Kuroshitsujiworld.webs.com
 
Et voldsomt møde
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeniery :: Landet :: Skoven-
Gå til: