.ville hørre' om vi ikkh kun'ne få enn' 'Free Talk' her'inde på hjemme'siden sådan så vi har noget at lave hele tiden?? (:<3 . håber I' vil tænke over deet! (;
V3NN€LIQ HÏLS€N - AnnA!!
Annabeth
Antal indlæg : 12 Join date : 10/10/10 Url Alder : 30 Geografisk sted : San Francisco, og en lille Lejlighed i James St
.Taák för deét .Maan kan joó oz lave Hjælp omm' til Spørqsmål og Ideer? .&' et Kreativt hjørne, hviís nu maan qerne vill' dele en qod historie, som maan har lávet &/eller nogle billedr', i mit til'fælde hend's andre former.
Juliet Admin
Antal indlæg : 81 Join date : 06/10/10 Url Alder : 27 Geografisk sted : Hun bor i en Penthouselejlighed på James St.
Altså meget af det på siden er der tanker bag og det med free talk... Nede i bunden af siden er der en boks hvor man kan skrive med de andre der er online... Den er egentlig ment som Free talken ^^ ;D
Men skal nok se om jeg kan finde ud af noget med nogle forskellige ting... Er bare stadig ikke helt færdig med siden endnu... Der kommer nye ting på efterhånden når jeg får tid ^^ ;D
Calli Anna
Antal indlæg : 12 Join date : 10/10/10 Url Alder : 28 Geografisk sted : James St.
Emne: Sv: Høre denn' til hjæælp?? Tirs Nov 02, 2010 11:55 pm
M3en chat'ten rr' det kun lige d3m der er på og sår'n ^^