Antal indlæg : 81 Join date : 06/10/10 Url Alder : 27 Geografisk sted : Hun bor i en Penthouselejlighed på James St.
Emne: Hjælp til jobs! Man Nov 01, 2010 9:18 pm
Hej alle i dejlige mennesker! Nu blev det så min tur til at skulle have hjælp! Jeg vil nemlig meget gerne have nogen herinde til at hjælpe mig med at holde siden aktiv! Og derfor vil jeg gerne have nogen til at besætte disse jobs:
Gossip: Ca. 3 personer gerne flere Du skal skrive nyheder, sande eller falske, gerne en gang om måneden og sende det til mig... Der skal ikke blot være en ting, gerne flere... Og hvis der så er noget jeg gerne vil tilføje, gør jeg dette og sætter billeder ind, hvorefter jeg sætter det ind i vores Gossip...
Festkomiteen Ca. 3-5 personer gerne flere Du skal finde på fede fester gerne med temaer reklameringen skal i stå for, jeg vil selvfølgelig også reklamere lidt for det, men i skal reklamere mindst en gang inde under opslagstavlen...
Politiet Ca. 2 personer helst ikke mange flere Du skal som politibetjent, sørge for at folk overholder reglerne, samt lovene på siden... Hvis nogen ikke overholder reglerne/lovene skal i sende dem på Politistationen i et vist antal dage og så må de kun skrive i dette forum... Selvfølgelig skal dette være drøftet med mig først
Mere kommer måske
Victoria
Antal indlæg : 27 Join date : 23/10/10 Url Alder : 30 Geografisk sted : Hun bor i en villa ved Le Grande Mountain blvd.
Emne: Sv: Hjælp til jobs! Søn Nov 07, 2010 9:58 pm
Haha, god idé ^^' Jeg vil gerne melde mig til de to sidste jobs :b
yuchi
Antal indlæg : 129 Join date : 08/10/10 Url Alder : 27 Geografisk sted : new york
Emne: Sv: Hjælp til jobs! Søn Nov 07, 2010 10:27 pm
jeg vil gerne på politi jobbet
Sophie
Antal indlæg : 91 Join date : 09/10/10 Url Alder : 27 Geografisk sted : Le Grande Mountain blvd. og James St.
Emne: Sv: Hjælp til jobs! Søn Nov 07, 2010 11:00 pm
Jaa! Så er det Gossip, Politi og festkomite (: Og ja, mig og Juliet har snakket, jeg er Gossip (:
Juliet Admin
Antal indlæg : 81 Join date : 06/10/10 Url Alder : 27 Geografisk sted : Hun bor i en Penthouselejlighed på James St.
Emne: Sv: Hjælp til jobs! Man Nov 08, 2010 2:52 pm
Så er Victoria: Politi og i festkomiteen
Yuchi: Politi
Zean: Festkomiteen
Sophie: Gossip
Og jeg: Er især på gossip, men hjælper også til med resten ^^
Victoria
Antal indlæg : 27 Join date : 23/10/10 Url Alder : 30 Geografisk sted : Hun bor i en villa ved Le Grande Mountain blvd.
Emne: Sv: Hjælp til jobs! Man Nov 08, 2010 7:34 pm
*YAY* :b Altså er man så også den der politi-type-ting'ting ingame/URL?
Juliet Admin
Emne: Sv: Hjælp til jobs! Man Nov 08, 2010 7:46 pm
Yes ^^
Victoria
Emne: Sv: Hjælp til jobs! Man Nov 08, 2010 7:54 pm
Så hvis nogen bryder reglerne, træder man ind med sin bruger?? <--- *TOTALT dum..* Hvis det er tilfældet, må jeg så også have et skilt?! XD
Juliet Admin
Emne: Sv: Hjælp til jobs! Man Nov 08, 2010 8:10 pm
Nej... Hvis en person f.eks. gerne vil have deres person i fængsel eller hvis de aftaler et emne med dig og så gør noget ulovligt i dette emne, så kan du andholde dem... Du kan ikke hoppe ind i deres emne og anholde dem, da stoffer osv. jo er tilladt på selve siden, det er bare ulovligt i Jeniery... ^^
Og ja du må da selvfølgelig gerne have et skilt xD
Victoria
Emne: Sv: Hjælp til jobs! Man Nov 08, 2010 8:13 pm
Aha, mange tak for den dejlige forklaring!! *Hugger* XD
Juliet Admin
Emne: Sv: Hjælp til jobs! Man Nov 08, 2010 8:46 pm
Jamen selv tak... Håber ikke den var for forvirrende ^^