Jeniery
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeniery

She was the girl who changed everything!

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Just help her... //ÅBENT//
Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD EmptyFre Dec 24, 2010 5:18 am af Andrew

» Giver det en chance (Victoria)
Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD EmptyLør Dec 18, 2010 10:13 pm af Victoria

» Når ensomheden trænger på...
Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD EmptyLør Dec 11, 2010 6:08 pm af Sebastian Michealis

» Plask plask min gris <3 //ÅBENT//
Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD EmptyLør Dec 11, 2010 5:24 pm af Sebastian Michealis

» Et voldsomt møde
Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD EmptyLør Dec 11, 2010 5:12 pm af Sebastian Michealis

» En stille tur i skoven
Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD EmptyLør Dec 11, 2010 4:57 pm af Sebastian Michealis

» Mit faceclaim
Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD EmptyMan Dec 06, 2010 10:28 pm af Jason

» Jamen...Det er jo snart jul!
Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD EmptyMan Dec 06, 2010 8:46 pm af Juliet

» For en gangs skyld ikke fortiden... [Andrew]
Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD EmptyMan Dec 06, 2010 12:28 am af Andrew

Mest aktive brugere
Maria Louise
Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD Vote_lcapJah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD Voting_barJah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD Vote_rcap 
yuchi
Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD Vote_lcapJah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD Voting_barJah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD Vote_rcap 
kellan
Sophie
Juliet
Sisca
Zean
Nathan
Ariana
Jasmine
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum

November 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender

Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lasse

Lasse

Antal indlæg : 3
Url Alder : 30
Geografisk sted : James St. hos sine bedsteforældre med sine fire yngre søskende, hans storebror bor for sig selv i samme bygning

Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD Empty
IndlægEmne: Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD   Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD EmptyTors Nov 11, 2010 4:17 pm

Som i nok ikke ved, så søger jeg nogle plots og til de plots så er der nogle krav, som jeg gerne vil have man helst følger ^^
Men man skal bare lige vide på forhånd, at jeg som regel ikke siger jah til lige den første som skriver til mig efter plottende er lavet, jeg skal lige se de forskellige personer and først, men her kommer der nogle plots ^^

Plot 1:
Da jeg allerede har skrevet at Lasse har så mange søskende, så ser jeg ikke grund til endnu en forsvunden søster, så derfor søger jeg en gammel barndoms veninde/ven som finder Lasse, uden at han selv har tænkt over det.
Krav:
- Skal være et væsen, ligemeget hvad for et
- Skal være mellem 17-19 år
- Kønnet er lige meget
- Skal finde Lasse helt tilfældigt og prøve at overbevise Lasse om at personen er hans gamle barndomsven
- Skal have en halskæde hvor der er et billede af Lasse og personen sammen som små

Plot 2:
Så fik i barndoms plottet på plads, så jeg vil begynde det andet plot. Jeg søger en gammel fjende til Lasse, de har ikke set hinanden i lang tid, men så mødes de tilfældigt igen og kommer flere gange op at slås.
- Skal helst være af han køn
- Skal helst være 18-20 år
- Skal helst vide meget om Lasse, via info eller noget
- Ligeglad med race, det skal bare ikke være en svag race

Plot 3:
Jah, jeg troede ikke lige at jeg ville skrive sådan et her plot, men det gør jeg så alligevel. Men jeg søger en som forelsket sig i Lasse efter noget tid.
- Ligeglad med kønnet, fordi Lasse er både til piger og drenge
- Skal helst være mellem 17-19 år
- Ligeglad med race
- Skal kunne tåle nogle afvisninger et par gange, men alligevel ikke give op

Mere kan aftales med plottende.
Men lige en ting til... Lad være med at skrive dig op til et plot hvis du ikke er KREATIV!
Da jeg selv er ret kreativ for det meste, så jeg gider ikke at jeg måske skriver 10-12 linjer, også skriver du 2-3, det gider jeg seriøst ikke! Fordi så aflyser jeg altså plottet med dig, også er jeg ligeglad med om du bliver sur på mig.. Sådan er det altså..

Men tænk jer endelig om, om i har lyst til et plot med mig, jeg er også åben for andre gode ideer eller hvis i vil have ændret noget eller tilføjet noget, så kan vi snakke om det ^^
Skriv endelig løs! Men husk, at jeg ikke vælger den første og hurtigste der skriver sig op først ^^
Tilbage til toppen Go down
Akira

Akira

Antal indlæg : 23
Url Alder : 27
Geografisk sted : Unknown.

Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD   Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD EmptyFre Nov 12, 2010 5:23 pm

Kunne gerne tænke mig, at være med i Plot 1 eller 3, hvis jeg må det^^
Tilbage til toppen Go down

Jah, nu vil jeg squ have nget spænding i Lasses liv! xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeniery :: Udenfor spillet :: Plot's-
Gå til: