Så bestemte jeres elskede admin *Selvglad* sig for at hun også ville igang med nogle relationer på siden og hvad er en bedre måde end at søge dem? Altså indtil videre har jeg bare brug for nogle jeg kan skrive med så jeg ikke selv går død på siden... Og da ingen rigtig bruger C-boxen (Chatten) andet end mig og Yuchi ville jeg skrive her *Hentyder til at i skal bruge C-boxen noget mere, det er en vigtig del af siden* Så hvis i har nogle ideer til et plot med mig eller hvis i gerne vil emne med mig, jamen så læg en besked herunder, right?
Xoxo Juliet Elan Nikoll
Zean
Antal indlæg : 55 Join date : 05/11/10 Url Alder : 29 Geografisk sted : James st. 2 værelses lejlighed
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Lør Nov 06, 2010 3:14 pm
Jeg er frisk på et skrive, vi kan jo ikke have du går død:D
Jeg kunne også godt tænke mig at have en relation til dig, jeg ved ikke.... Det må vi lige blive enige om, måske som noget langt ude familie ingen rigtigt kendte til? Eller hvad vi nu finder ud af, vis du stadig er frisk.
Ethan
Antal indlæg : 18 Join date : 01/11/10 Geografisk sted : ?
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Lør Nov 06, 2010 4:59 pm
Selvglade admin... : D.. Jeg syntes vores "selvglade" admin mangler en bror-type som hele tiden syntes han skal passe på hende : D (jeg foreslår faktisk ligefrem min egen char )
Juliet Admin
Antal indlæg : 81 Join date : 06/10/10 Url Alder : 27 Geografisk sted : Hun bor i en Penthouselejlighed på James St.
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Søn Nov 07, 2010 2:23 pm
Zean, jeg er klart frisk på noget familie langt ude, men der vil nok være noget konflikt mellem dem, da Juliet er vampyr og hun er en af de vampyrer, der absolut ikke kan fordrage varulve, sååh... Jeg tror der kan komme noget virkelig fedt ud af det xD
Ethan, den selvglade admin er klart frisk på noget bror type'ting'noget... Bortset fra at hun er bange for mandlige vampyrer pga. hendes baggrund og du skal derfor nok vinde hendes tillid på den ene eller den anden måde... Medmindre de selvgølgelig skal kende hinanden i forvejen? Og muligvis har kendt hinanden før de blev forvandlet og så møder de hinanden efter lang tid... Juliet kan måske ikke kende ham eller sådan noget? Jeg ved ikke... Enten det eller de møder hinanden og så skal han på en måde vinde hendes tillid ^^
Zean
Antal indlæg : 55 Join date : 05/11/10 Url Alder : 29 Geografisk sted : James st. 2 værelses lejlighed
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Søn Nov 07, 2010 5:29 pm
Hehe, lyder fedt! Så vil jeg foreslå vi starter med et emne? Medmindre der er flere ting du vil have slået fast?
Juliet Admin
Antal indlæg : 81 Join date : 06/10/10 Url Alder : 27 Geografisk sted : Hun bor i en Penthouselejlighed på James St.
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Søn Nov 07, 2010 7:10 pm
Okay... En ting... Hvordan skulle de finde ud af at de er i familie? ^^
Zean
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Søn Nov 07, 2010 7:48 pm
Hmmm, tja...Måske kender de begge en person i familien som de på en eller anden måde får snakket om og derigennem finder ud af de er i familie?
Juliet Admin
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Søn Nov 07, 2010 7:53 pm
Hmm... Så skulle det være hendes afdøde far som hun slog ihjel? Hvis du læser min profil kan du se hendes historie ^^
Zean
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Man Nov 08, 2010 2:51 pm
Har skimtet historien... Jeg tror det vil virke
Juliet Admin
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Man Nov 08, 2010 2:54 pm
Jamen, fint nok ^^ Laver du det så? xD
Zean
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Man Nov 08, 2010 2:55 pm
tja, vis du siger hvor.
Juliet Admin
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Man Nov 08, 2010 3:14 pm
Hmm... Skoven eller bjergene helst ^^
Zean
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Man Nov 08, 2010 3:47 pm
Hmm, tja, okay... det bliver nok bjergene da jeg allerede snart har flere emner i skoven
Juliet Admin
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Man Nov 08, 2010 3:59 pm
Eller Alcool ^^ xD
Zean
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Man Nov 08, 2010 6:43 pm
Hmm...tjo, det var ikke dumt, så springer vi jo ikke i hoved på hinanden med det samme? opretter det der.
Juliet Admin
Emne: Sv: Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD Man Nov 08, 2010 10:01 pm