Jeniery
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeniery

She was the girl who changed everything!

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Just help her... //ÅBENT//
: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! EmptyFre Dec 24, 2010 5:18 am af Andrew

» Giver det en chance (Victoria)
: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! EmptyLør Dec 18, 2010 10:13 pm af Victoria

» Når ensomheden trænger på...
: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! EmptyLør Dec 11, 2010 6:08 pm af Sebastian Michealis

» Plask plask min gris <3 //ÅBENT//
: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! EmptyLør Dec 11, 2010 5:24 pm af Sebastian Michealis

» Et voldsomt møde
: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! EmptyLør Dec 11, 2010 5:12 pm af Sebastian Michealis

» En stille tur i skoven
: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! EmptyLør Dec 11, 2010 4:57 pm af Sebastian Michealis

» Mit faceclaim
: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! EmptyMan Dec 06, 2010 10:28 pm af Jason

» Jamen...Det er jo snart jul!
: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! EmptyMan Dec 06, 2010 8:46 pm af Juliet

» For en gangs skyld ikke fortiden... [Andrew]
: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! EmptyMan Dec 06, 2010 12:28 am af Andrew

Mest aktive brugere
Maria Louise
: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! Vote_lcap: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! Voting_bar: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! Vote_rcap 
yuchi
: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! Vote_lcap: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! Voting_bar: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! Vote_rcap 
kellan
Sophie
Juliet
Sisca
Zean
Nathan
Ariana
Jasmine
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum

November 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender

: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng!

Go down 
ForfatterBesked
Ethan

Ethan

Antal indlæg : 18
Geografisk sted : ?

: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! Empty
IndlægEmne: : O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng!   : O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng! EmptyTors Nov 11, 2010 6:53 pm

Hey guys! jeg mangler plots til Ethan.
Ethan Laurentin er 17 år gammel udseendemæssigt, aldersmæssigt er han dog 100 år gammel, Ethan deltog aktivt i første verdenskrig og "døde" der, han blev "dræbt" af en anden vampyr, hvordan har jeg ikke helt bestemt med mig selv (så det kan også blive et plot) dog er Ethans nationalitet noget han har mere eller mindre glemt, det er dog noget han vil kunne huske vis han nu går og grubler meget over det (dog er jeg helt sikker på Ethan ikke var tysker).

Ethan er utrolig stærk... Almindelige vampyrer er utroligt stærke... Men Ethan er over dobbelt så stærk som en almindelig vampyr, og selvom han ikke ser så stor ud så er han fyren der vil kunne smadre folks dør ned uden problemer.
Ethan er villig til at kæmpe for sine venner og "allierede" vis han får den slags, han ville ikke have noget mod at danne en alliance med flere vampyrer eller andre racer vis han kan få noget ud af det... Dog har han et naturligt had mod varulve og kan ikke fordrage dem, de skal virkeligt gøre ham noget godt, vis han skal lade dem gå uden kamp eller provokationer.

Jeg er åbne overfor de fleste plots men forbeholder mig min ret til at sige nej tak, til folk der kun skriver 2-3 linjer, og jeg vil også beholde min ret til at aflyse plots uden grund vis jeg finder ud af personen pludseligt ikke passer ind i plottet (Men så er det jo ikke helt uden grund.)
Jeg har dog lige pt. en ret travl uge som først rigtigt slutter søndag når jeg har fået sovet mine 35 arbejdstimer denne uge ud (Det er altså en del for en på min alder Wink især når man står og laver burgere 6-7 timer af gangen med kun 15 kvarters siddepause om dagen xD).

Har folk nogen idéer til plots så smid gerne en besked i denne tråd, da jeg helt sikkert glemmer min indbakke x)

- Forresten kan jeg være lidt i kreativitetsmangel nogengange og så kan det godt være jeg svare efter et par dage, men så lover jeg til gengæld et langt svar når jeg svarer! (dog skal folk huske at vis i bliver træt af at plotte med mig, accepterer jeg at i siger i ikke gider længere.)

- Sig IB774 vis i har læst alt det her lort igennem så jeg ved i ikke bare har set overskriften og mit profilbillede og tænkt 'jeg skal plotte med ham!'.
Tilbage til toppen Go down

: O Jeg mangler plots til Ethan den søde dreng!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dig! Kig ind! Mangler mennesker xD
» It's a beautiful night - Ethan
» Første skoledag. //Ethan//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeniery :: Udenfor spillet :: Plot's-
Gå til: