Antal indlæg : 129 Join date : 08/10/10 Url Alder : 27 Geografisk sted : new york
Emne: en tur i skoven om aftenen Søn Okt 10, 2010 2:30 pm
yuchi gik inde i skoevn det var sent om aftenen faktsk 23.50 så det var mørkt han havde sin sorte t-shirt og en sort skjorte sorte bukser hvor hans hænder var i han havde et par sorte handsker på og et sort tørklæde hans hår var sort med en blå stribe i han var blevet træt af rød så han havde farvet den blå istedet han gik videre der var vist ike nogen andre ligenu
Annabeth
Antal indlæg : 12 Join date : 10/10/10 Url Alder : 30 Geografisk sted : San Francisco, og en lille Lejlighed i James St
Emne: Sv: en tur i skoven om aftenen Søn Okt 10, 2010 4:44 pm
Annabeth var på vej ud af skoven da hun så en dreng på vej ind i skoven. hun tog fat i en tot af sit hår og snoededet rundt om sin finger en dum vane hun havde fået. Hun gik hen mod dreng "Hej"sagde hun og så på ham
Juliet Admin
Antal indlæg : 81 Join date : 06/10/10 Url Alder : 27 Geografisk sted : Hun bor i en Penthouselejlighed på James St.
Emne: Sv: en tur i skoven om aftenen Søn Okt 10, 2010 4:50 pm
//Annabeth... Da jeg ikke kan få fat på dig på andre måder må jeg jo skrive her... Du skal tjekke din PM//
yuchi
Antal indlæg : 129 Join date : 08/10/10 Url Alder : 27 Geografisk sted : new york
Emne: Sv: en tur i skoven om aftenen Søn Okt 10, 2010 4:58 pm
yuchi hørte en og stoppede og så lidt rundt og så en " hej jeg er yuchi williams " sagde han så var han fri for at sige sit navn senere han havde sin kølige facade på og sit sortte tøj det neneste der ik var sort var hans hud som var bleg kæderne på hans bukser og noget blåt i hans hår han havde hænderne i lommerne på hans bukser og så bare på hende
Annabeth
Antal indlæg : 12 Join date : 10/10/10 Url Alder : 30 Geografisk sted : San Francisco, og en lille Lejlighed i James St
Emne: Sv: en tur i skoven om aftenen Man Okt 11, 2010 7:15 pm
AnnaBeth Nikkede og så sig hurtigt rundt. Byen var ny for hende hun havde boret i San Francisco helle sit liv "Annabeth Chase "sagde hun og gav slib i den tot hår nu havde rundt om sin finger. Hendes blik sadte sig fast på udkanten af skoven "har du boret er i lang tid ?" spurgte hun og bliket faldt fra udkandten
yuchi
Emne: Sv: en tur i skoven om aftenen Man Okt 11, 2010 10:50 pm
" hej faktisk kun et par dage har boet i danmark før i 0200 år faktisk det er faktisk et meget intresant land " sagde yuchi og så lidt rundt og så så på hende igen han hold dog afstand fra hende for hendes egen skyld han ville ik dræbe hende eller forvandle ehnde ik hvis han kunne lade vær han knækkede sin nakke men tænkte først nu over at han havde afsløret for meget han bed sig let i læben og håbede hun ik tænkte så meget over det
Annabeth
Emne: Sv: en tur i skoven om aftenen Tirs Okt 12, 2010 7:40 pm
"Mener du ikke 20 år ?"spurgte hun 200 år var han normal?. Hun så sig rundt ingen mennesker kun yuchi og hende selv. Hun så hurtift ned ad sig, hun stod i en vandpydt fra om morgen "Ad"røge det ud af hende om gik et hurtigt skidt tilssiden
yuchi
Emne: Sv: en tur i skoven om aftenen Tirs Okt 12, 2010 10:05 pm
"jo undskyld jeg sagde frokert jeg ved ike hvor jeg fik der fra" sagde han hurtigt og så på hende "hvorofr siger du ad" sagde han han kunne ik lige se hvorfor men måske var det fordi han ikke var sary han ville ik træde i en lort emn en vandpyt havde han da ikke noget imodhan bed sig en smule i læben og var en smule lettet
Annabeth
Emne: Sv: en tur i skoven om aftenen Tors Okt 14, 2010 9:51 pm
Annabeth kiggede ned af sig hende græne bluse var måske lidt for stor men passede hende fint. "Jeg er 15 år og bor i en lille legeligehedher i byen"fortalte hun og så rundt "og i San Franciscomed min forælder "tilførte hun en lugte snod sig op i næsten på hende "Øhmm det var mine sko de er våde "Forkladede hun
yuchi
Emne: Sv: en tur i skoven om aftenen Fre Okt 15, 2010 9:50 am
"mine forældre lever ikke mere det er lang tid siden de døde" sagde yuchi han kiggede rundt men så så på hende igen hvad mon klokken var? det var temlig vigtigt for ham at vide " du ved ikke hvad klokken er vel og hvor lang tid der er til solen stå op? " spurgte han og håbede hun kunne svare ellers havde han et lidt stort problem
Annabeth
Emne: Sv: en tur i skoven om aftenen Fre Okt 15, 2010 5:19 pm
Annabeth så på ham "der gør mig ondt "sagde hun og så på sit ur, hun havde på armen "den er 00:10 "hun kiggede hutigt rundt igen, klokken var mange mere end hun havde troret. hun var gået for ca. 4 timer siden *gud hvor tider går hurtigt* tænket hun
yuchi
Emne: Sv: en tur i skoven om aftenen Fre Okt 15, 2010 5:41 pm
" tak hvor tiden dog går hurtigt for tiden " sagde ahn og grinte for ig selv men man kunne ikke se det på ham * ja tiden går hurtigt for doig * tænkte han
Annabeth
Emne: Sv: en tur i skoven om aftenen Fre Okt 15, 2010 6:06 pm
Annabeth nikkede "Du har rat det går mega hurtigt for tiden inde man ser sig om så er der gået et år "sagde hun og et smil fandt sted på hendes ansigt.